»Seveda si želimo, da bi se že ta teden za naslednji teden odloki spremenili in bi lahko imeli zasedenost gledališča takšno, kot smo jo lahko imeli jeseni pred zaprtjem gledališča. To pomeni na malem odru šest ljudi, na velikem odru pa, če odpremo tudi galerijo in stranske sedeže z ustrezno razdaljo, tja do 80 ljudi.«
»Gledališče ima moč, da postane svetišče, svetišče pa oder.«
»Na srečo pa smo umetniki mojstri samorefleksije, samoironije in preživetja, naš ansambel ima igralce, ki so dobri vokalisti in gibalci in glasba je vedno najkrajša, najbolj razumljiva pot med občinstvom in odrom.«
»Ko nastopamo na odru, nas včasih zanese naša filozofija gledališča, naša vloga znanilca družbenih sprememb, velik del skupnosti pa pustimo za seboj.«
»Gledališče potrebuje občinstvo, kot igralec potrebuje oder.«
»Lahko knjigi ponudili velik digitalni in medijski oder.«
»Srečen, kdor za rokó drži / na odru lepo kdaj aktriso / in upa, da ga doleti / še večja sreča za kuliso.«
»Kljub vse večji mobilnosti ljudi opažamo, da se znižujeta tako število novih okužb kot tudi zasedenost bolniških postelj.«
»Vsi pogrešamo gledališče, tako tisti, ki smo na odru, kot tudi naši gledalci.«
»Veliki oder opremljen z odrskimi napravami iz obdobja med letoma 1909 in 1911, celotno vrvišče še vedno deluje na ročni pogon, zato sodi bolj v muzej kot v sodobno gledališče.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju